وینفون

ساخت وبلاگ

Podcast1

همانطور که به شما وعده داده بودیم، به مناسبت سال نو و عید نوروز، ویژه برنامه ای را برای شما تدارک دیدیدم که با همکاری شما عزیزان کامل شد. حدود سه هفته ی پیش برای اولین بار از رادیو اینترنتی وینفون رونمایی کردیم که خوشبختانه بازخورد های بسیار خوبی از آن دریافت کردیم. شنونده ی اولین قسمت از رادیو اینترنتی وینفون باشید…

ما در قسمت قبلی رادیو اینترنتی وینفون که با عنوان معرفی رادیو اینترنتی وینفون منتشر شد، دیدگاه های بسیاری دریافت کردیم که خوشبختانه بخش وسیعی از کاربران از شروع این کار بسیار استقبال کرده بودند و نکاتی را برای بهبود آن به گوش ما رساندند و ما نیز سعی کردیم به تمامی موارد با دقت گوش داده و عمل کنیم تا برنامه ای باب میل شما عزیزان منتشر کنیم. اولین قسمت از رادیو اینترنتی وینفون، حاصل هفته ها برنامه ریزی و کار است که امیدواریم گوش دهید و لذت ببرید:

Update Required To play the media you will need to either update your browser to a recent version or update your Flash plugin.

دانلود قسمت اول رادیو اینترنتی وینفون با حجم ۲۰ مگابایت

از همه ی کسانی که صدای خود را برای ما ارسال کردند سپاسگذاریم، و متاسفیم از اینکه نمی توانیم تمامی صداهای ارسالی شما عزیزان را پخش کنیم. امیدواریم که از دیدن قسمت اول رادیو اینترنتی وینفون که به مناسبت عید نوروز تهیه کردیم لذت برده باشید. شما از کدام قسمت رادیو اینترنتی وینفون بیش تر خوشتان آمد؟ حتما نظرات خود را با ما در میان بگذارید. نوروزتان پیروز…

منبع : وینفون

30 پست

تیم وینفونوینفون، مرجع تخصصی محصولات مایکروسافت

وینفون...
ما را در سایت وینفون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان winphone بازدید : 244 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 21:31

lumia icon windows 10

با انتشار ویندوز ۱۰ موبایل اکثر کاربران ویندوزفون به جای خوشحال شدن، بسیار از دست مایکروسافت دلخور شدند و از آن نا امید شدند. چرا که برای بسیاری از گوشی ها این به روز رسانی منتشر نخواهد شد. مایکروسافت دلیل این عدم دریافت به روز رسانی را، عدم داشتن سخت افزار مناسب در گوشی های مذکور خواند. اما در بین این سخت افزار ها، ما شاهد گوشی هایی هستیم که سخت افزار خوبی دارند ولی به روز رسانی برای آن ها منتشر نشده است. با وینفون همراه باشید!

گوشی هایی نظیر:

  • لومیا ۱۰۲۰
  • لومیا ۹۲۰
  • لومیا آیکون

که از سخت افزار های مناسبی برخوردار هستند این به روز رسانی را دریافت نکرده اند. دیشب نیز شاهد خبری بودیم که مایکروسافت دیگر موج جدیدی را برای به روز رسانی گوشی های خارج از لیست ایجاد نخواهد کرد. این خبر آب پاکی را دست همه ی آپدیت نگرفته ها ریخت تا بیهوده خود را امیدوار نکنند. اما چند ساعت بعد، آل گابریل یک توئیت از خود منتشر کرد:

“هنوز مشخص نیست که آیا، یا چه موقع مایکروسافت ویندوز ۱۰ را برای لومیا آیکون بیرون بدهد، اما اگر شما صاحب لومیا آیکون هستید، امید خود را از دست ندهید”

آل گابریل (@GabeAul) 18 مارس ۲۰۱۶

این خبر می تواند برای خیلی از افراد امیدوار کننده باشد، اما اگر با دقت به موضوع نگاه کنیم خواهیم دید که سخت افزار لومیا آیکون با لومیا ۹۳۰ که آپدیت را دریافت کرده است برابری می کند. این به معنی است که دلایل مایکروسافت از منتشر نکردن آپدیت برای برخی از گوشی ها صرفا ضعف سخت افزار آن ها نیست و به احتمال زیا دلایل اقتصادی پشت این قضیه هستند. همین طور اگر به لیست گوشی های آپدیت شده نگاه کنیم:

  • لومیا ۱۵۲۰
  • لومیا ۹۳۰
  • لومیا ۶۴۰
  • لومیا ۶۴۰ اکس ال
  • لومیا ۷۳۰
  • لومیا ۷۳۵
  • لومیا ۸۳۰
  • لومیا ۵۳۲
  • لومیا ۵۳۵
  • لومیا ۵۴۰
  • لومیا ۶۳۵ با رم ۱ گیگابایت
  • لومیا ۶۳۶ با رم ۱ گیگابایت
  • لومیا ۶۳۸ با رم ۱ گیگابایت
  • لومیا ۴۳۰
  • لومیا ۴۳۵
  • BLU Win HD w510u
  • BLU Win HD LTE x150q
  • MCJ Madosma Q501

خواهیم دید که هیچ کدام از گوشی های سری ۲۰ مانند ۵۲۰،۶۲۰،۷۲۰ و سری ۲۵ مانند ۵۲۵،۶۲۵،۷۲۵، این به روز رسانی را دریافت نکرده اند. این هماهنگی در عدم دریافت این دسته ها می تواند دلیل این باشد که مایکروسافت در حال خارج کردن این گوشی ها از رده است و می خواهد مردم را تشویق به خرید گوشی های جدید تر بکند. همچنین می توان این گمان را زد که مایکروسافت قصد دارد کم کم برند NOKIA را محو کند و مردم گوشی های ویندوزی را فقط با نام Microsoft بشناسند.

نظر شما در این مورد چیست؟

136 پست

محمد مهدی هوشیار بخشدانشجو هستم

وینفون...
ما را در سایت وینفون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان winphone بازدید : 268 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 17:58

حتما با برنامه ی MS-Dos Moblie آشنا هستید. همان داس معروف نسخه ی موبایل. این برنامه دارای پوشه هایی داخلی است که محتویات مختلفی در آن قرار گرفته اند. از جمله برنامه ی دوربین و ویندوز ۳ که با نوشتن عبارات camera و win اجرا می شوند. همچنین یک بازی تحت عنوان RPS که همان بازی سنگ-کاغذ-قیچی است در این برنامه وجود دارد که به شما خواهیم گفت چگونه آن را اجرا کنید.

RPS مخفف عبارت Rock-Paper-Scissor است و دقیقا همان بازی معروف سنگ-کاغذ-قیچی است. برای اجرای این بازی در محیط داس موبایل، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا باید برنامه ی MS-Dos Mobile را روی گوشی نصب کرده باشید. برای دریافت این برنامه می توانید از لینک دانلود داخل این صفحه استفاده کنید.
  • برای اجرای این برنامه باید راه انداز ماوس را فعال کنید. از آنجا که گوشی ها ماوس ندارند مجبور هستید از صفحه ی لمسی استفاده کنید. پس وارد برنامه که شدید عبارت مقابل را تایپ کنید: “touch.com”
    با این کار شما راه انداز لمس صفحه در محیط داس را فعال کرده اید.
  • این کار باعث می شود که مقداری از فضای حافظه ی کوتاه مدت داخلی داس پر شود. از طرفی برای اجرای بازی نیاز داریم که این حافظه خالی باشد. پس راه انداز صفحه لمسی را به حافظه ی بلند مدت داس منتقل می کنیم، عبارت مقابل را تایپ کنید: “loadhigh touch.com”
  • حالا به سراغ پوشه ی بازی می رویم، عبارت مقابل را تایتپ کنید: “cd gamesrps”
  • اکنون عبارت “rps” یا “rps.exe” را تایپ کنید تا بازی اجرا شود.
  • از شما سوال می شود که صدای بازی توسط چه سخت افزاری پخش شود. شما باید گزینه ی ۲ (sound Blaster) را انتخاب کنید. فقط عدد ۲ را تایپ کنید.
  • سپس از شما کیفیت نمایش را سوال می کند. بهترین حالت نمایش گزینه ی ۳ (VGA 256) است. یکی از شمارهای بین ۱ تا ۳ را تایپ کنید.
  • سپس بازی شما اجرا خواهد شد.

RPS (8)

دانلود

اطلاعات

  • نوع برنامه : مخصوص موبایل
  • حجم فایل : 8 مگابایت
  • منتشر کننده : Microsoft Mobile
  • نسخه اندروید : خیر
  • نسخه iOS : خیر

135 پست

محمد مهدی هوشیار بخشدانشجو هستم

وینفون...
ما را در سایت وینفون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان winphone بازدید : 266 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 14:19

top

تصاویر بسیاری در فضای وب وجود دارد که شما می توانید آن ها را به عنوان تصویر زمینه گوشی خود انتخاب کنید، اما ما همواره سعی داریم که بهترین تصاویر را با بالاترین کیفیت، گلچین کرده و در اختیار شما قرار دهیم. امروز هم مجموعه ای بسیار زیبا از تصاویر زمینه را برای شما آماده کرده ایم.

این تصاویر را با هم می بینیم.

دانلود تمام تصاویر در یک فایل فشرده

وینفون...
ما را در سایت وینفون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان winphone بازدید : 247 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 13:00

ketchapp

همه می دانیم که با آمدن صفحه های لمسی در تلفن های همراه و تبلت ها، نسل جدیدی از بازی های ویدیویی ایجاد شده است که برای این صفحه ها بهینه شده است. در این میان بازی های زیادی را دیده ایم، از بازی های حجیم گرافیکی گرفته تا سبک ترین و ساده ترین بازی ها. همین طور چیزی که همه می دانند و شاهد آن هستند، این است که محبوبیت یک بازی به حجیم بودن یا گرافیک سنگین نیست. بلکه آنچه که امروزه در بازی سازی موبایل مطرح است، به کار بردن خلاقیت و ایجاد یک کار جدید است. با ما همراه باشید.

همگی بازی های محبوبی را دیده ایم که بسیار طراحی ساده، حجم کمی دارند، اما بسیار سرگرم کننده و جذاب هستند. اکنون قصد معرفی بازی های Ketchapp را داریم. این گروه بازی های بسیار ساده و خلاقانه ای را برای سیستم عامل های اندروید و iOS ارائه داده است. بازی هایی نظیر aa و ۲۰۴۸ از نمونه کار های معروف Ketchapp است. این گروه توسعه دهندگان بازی را حمایت می کند و اگر بخواهند، Ketchapp بازی آن ها را در Google Play و Apple App Store منتشر می کند. می توانید در این لینک، همه ی بازی های Ketchapp را ببینید. برخی از این بازی ها را گروه های مختلف دیگری به صورت غیر رسمی برای ویندوز فون باز سازی کرده اند. در ادامه با بازی هایی که OS MiniGame ارائه داده است آشنا خواهید شد.

بازی Don’t Fall:

 unity games (13)   unity games (2)

۹ مگابایت

شما نباید بگذارید که توپ سقوط کند. روش این بازی به این صورت است که شما باید مکعب های زرد رنگ را به چپ یا راست هدایت کنید تا مسیر حرکت توپ کامل شود. توپ به صورت خودکار شروع به حرکت می کند و شما فقط باید به سرعت انگشتتان را به چپ و راست بکشید و نگذارید توپ از روی مسیر سقوط کند.

بازی Stack:

unity games (10)   unity games (9)

۷ مگابایت

شما در این بازی باید برج بسازید. روند بازی به این گونه است که باید تخته های مکعبی شکلی که مدام در حال حرکت هستند را روی هم بچینید هر چه بتوانید تخته را منطبق تر بر تخته ی زیرین بگذارید بهتر است. چرا که اگر در انطباق تخته ها اشتباه کنید، قسمتی از آن که با زیر منطبق نیست برش می خورد و می افتد، در نتیجه شما جای کمتری برای گذاشتن تخته های بعدی را خواهید داشت. هر چه برج را بلند تر کنید، امتیاز بیشتری بدست می آورید.

بازی Arrow :

unity games (17)   unity games (16)

۹ مگابایت

این بازی شبیه به Snake یا همان بازی مار است. باید یک فلش را هدایت کنید و دانه ها را بخورید تا یک مار را دراز تر کنید. این فلش به صورت خودکار به سمت راست حرکتی می کند و شما با لمس صفحه آن را به سمت چپ خواهید کشاند. با برداشته شدن انگشت شما، فلش دوباره به سمت راست حرکت خواهد کرد.

بازی Ball Jump :

unity games (15)   unity games (14)

۱۰ مگابایت

همانگونه که از اسم بازی پیداست، شما با یک توپ جهنده سر و کار دارید. توپ در یک مسیر متحرک می غلتد. این مسیر بسیار بی رحم است و دائما شکل عوض می کند. با لمس صفحه این توپ به هوا می پرد. شما باید از موانع و پرتگاه هایی که در جلوی شما قرار می گیرد بپرید. هر چه بیشتر پیش بروید ، امتیاز بیشتری می گیرید.

Shades :

unity games (5) unity games (1)

۸ مگابایت

این بازی نیز شبیه بازی Tertiz است اما کمی پیچیده تر. مستطیل هایی از از بالای صفحه می آیند. اگر یک ردیف از مستطیل های هم رنگ در کنار هم قرار بگیرند، آن ردیف حذف خواهد شد. پیچیدگی ماجرا این است که اگر دو مستطیل همرنگ روی هم قرار بگیرند، با هم ترکیب می شوند و رنگ شان تیره تر می شود.

بازی The Walls :

unity games (6)   unity games (7)

۷ مگابایت

این بازی بر روی دیوار هایی عمود بر هم صورت می گیرد. به این صورت که یک توپ بر روی دیواری شروع به حرکت می کند و با برخورد به مانع جلویی همان مسیر را باز می گردد. این اعمال در نتیجه به یک حرکت رفت و برگشتی منجر می شود. کار شما این است که در حین رسیدن توپ به تقاطع بین دو دیوار، صفحه ی گوشی را لمس کنید تا توپ به دیوار دیگر منتقل شود. این حرکت آن قدر تکرار می شود تا یک در ظاهر شده و در نهایت شما توپ را به داخل آن هدایت خواهید کرد.

بازی Block it :

unity games (12)   unity games (11)

۹ مگابایت

یک محیط مستطیلی شکل وجود دارد که به دور آن دیواری کشیده شده است به جز یکی از اضلاع آن که در پایین صفحه قرار دارد. در این محیط یک توپ داریم که به طور تصادفی شروع به حرکتی دو بعدی می کند و به دیوار ها برخورد می کند. شما نباید بگذارید که توپ از داخل این محیط خارج شود. به این صورت که به محض رسیدن توپ به ضلع پایینی شما با لمس صفحه یک دیوار را در عرض کسری از ثانیه جلوی توپ خواهید گذاشت. این عمل تا جایی که شما دوام بیاورید ادامه می یابد.

Double Juggle :

unity games (3)   unity games (4)

۷ مگابایت

این بازی نیز شبیه بازی بالایی است. با این تفاوت که به تعداد توپ ها اضافه می شود و شما باید با دو دست مراقب باشید تا هیچ توپی سقوط نکند از داخل صفحه خارج نشود.

اطلاعات همه ی بازی ها:

  • نوع برنامه : مخصوص موبایل
  • منتشر کننده : OS MiniGame
  • نسخه اندروید : بله
  • نسخه iOS : بله
  • پشتیبانی از رم ۵۱۲ : بله

134 پست

محمد مهدی هوشیار بخشدانشجو هستم

وینفون...
ما را در سایت وینفون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان winphone بازدید : 300 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 13:00

xamarin joins microsoft

چند هفته قبل بود که مایکروسافت رسماً اعلام کرد زامارین، که یک شرکت پیشرو ارائه دهنده پلتفرم برای توسعه اپلیکیشن موبایل است را تصاحب کرده است. زامارین بیش از ۱۵۰۰۰ مشتری در ۱۲۰ کشور جهان و همچنین بیش از ۱.۳ میلیون توسعه دهنده منحصر به فرد دارد که از خدمات این شرکت استفاده می کنند. تصاحب این شرکت توسط مایکروسافت، یک خبر بسیار عالی برای توسعه دهندگان و مایکروسافت است.

حال یکی از بناینگذاران زامارین به نام میگل د ایکازا در توییتی از پیوستن کامل زامارین به مایکروسافت خبر داده است:

هم اکنون زامارین رسماً با مایکروسافت ادغام شده است. شما را در کنفرانس بیلد ۲۰۱۶ ملاقات می کنیم!

زامارین ابزار و قابلیت هایی را جهت گسترش اپلیکیشن های موبایل ارائه داده است که توسعه دهندگان را قادر می سازد تا با استفاده از زبان #C اپلیکیشن های موبایل با کیفیتی را ایجاد کنند و یک تجربه کامل، بومی سازی شده و بی نقص را به دستگاه های مختلف اندرویدی، iOS و ویندوزی بیاورند. مایکروسافت جزییات مالی تصاحب زامارین را فاش نکرده است، اما یک شایعه وجود دارد که ادعا می کند مایکروسافت برای تصاحب زامارین ۴۰۰ میلیون دلار هزینه کرده است. با توجه به پیوستن رسمی زامارین به مایکروسافت، کنفرانس بیلد ۲۰۱۶، کنفرانسی متفاوت خواهد بود.

702 پست

حسین مظفروندی.:: عاشق خدا ::.

وینفون...
ما را در سایت وینفون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان winphone بازدید : 232 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 11:29

Telegram

برای چندمین بار در این ماه، تلگرام ویندوز فون همگام با تلگرام دیگر سیستم عامل ها به روز رسانی جدیدی را دریافت کرده که تغییرات بسیار زیادی را برای این اپلیکیشن پیام رسان محبوب به ارمغان می آورد. از جمله ی این تغییرات می توان به افزایش سقف اعضای گروه ها، پست های پین شده و امکانات گروه های عمومی اشاره کرد. با وینفون همراه باشید تا با دیگر تغییرات این نسخه آشنا شویم.

هر چند کاربران ویندوز فون منتظر نسخه ی یونیورسال تلگرام هستند، اما شرکت روسی سازنده ی تلگرام همچنان از نسخه ی ویندوز فون ۸.۱ خود به خوبی پشتیبانی می کند و البته سرگرم ساختن نسخه ی یونیورسال نیز هست. با به روز رسانی امروز تلگرام، این برنامه به نسخه ی ۱.۲۳.۰.۰ ارتقا پیدا می کند. لیست کامل تغییرات این نسخه به شرح زیر است:

  • گروه های عمومی، پست های پین شده و ۵۰۰۰ عضو:
    • گرو ها اکنون می توانند ۵۰۰۰ عضو داشته باشند.
    • برخی از گروه ها با هر اندازه ای که هستند، می توانند به یک سوپر گروه تبدیل شوند.
  • ابزار های جدیدی که در اختیار ادمین های سوپر گروه ها قرار می گیرد:
    • امکان عمومی کردن گروه به وسیله ی ساختن یک لینک عمومی (Public Link) که با استفاده از آن هر کسی می تواند گروه را ببیند و به آن ملحق شود.
    • امکان پین کردن پیام ها اضافه شده تا اعضا بتوانند به روز رسانی های مهم گروه را ببینند و از آن مطلع شوند.
    • امکان انتخاب پیام ها برای پاک کردن، گزارش به عنوان اسپم، مسدود کردن کاربران و یا پاک کردن تمام پیام های یک کاربر

این به روز رسانی هم اکنون از استوز مایکروسافت قابل دریافت است. به یاد داشته باشید که تمام محتوای برنامه ی تلگرام، کاملا آنلاین است، بنابراین سرعت اینترنت در نمایان شدن پیام هایی همچون Connecting و Downloading دخیل است. در نهایت اگر هنوز هم کانال تلگرام وینفون را دنبال نکرده اید، اینجا کلیک کنید تا به مطالب کانال وینفون نیز دسترسی داشته باشید.

دانلود

اطلاعات

  • حجم : 20 مگابایت
  • منتشر کننده : Telegram Messenger LLP
  • پشتیبانی از رم 512 : بله
  • نسخه تحت اندروید : بله
  • نسخه تحت تحت iOS : بله
منبع : وینفون

908 پست

علی گلشندانشجوی مدیریت بازرگانی، عاشق همه چی :)

وینفون...
ما را در سایت وینفون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان winphone بازدید : 269 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 4:18

وینفون...
ما را در سایت وینفون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان winphone بازدید : 317 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 2:56

HoloLens

مایکروسافت هالولنز از زمان معرفی خود تا به امروز مورد توجه کمپانی ها و افراد بسیاری قرار گرفته است و تاکنون زمینه همکاری مایکروسافت با شرکت ها، موسسات و سازمان های بزرگی را فراهم ساخته که هر کدام به نوعی در زمینه های خاصی مشغول به فعالیت هستند. امروز نیز شاهد اعلام آغاز همکاری مایکروسافت با شرکت دیگری به نام Lowe’s هستیم که فصل مشترک این همکاری، هالولنز است.

Lowe’s شرکتی است که سابقه طولانی ای در زمینه کمک به مردم برای نوسازی فضا ها از جمله نوسازی منازل دارد. این شرکت تصمیم گرفته از این پس و با استفاده از دستگاه واقعیت ترکیب شده مایکروسافت یعنی مایکروسافت هالولنز، تجربه جدیدی را برای مشتریان خود رقم بزند. برای آغاز این راه،  Lowe’s تصمیم گرفته که ابتدا از آشپزخانه های شروع کند.

مشتریان  Lowe’s از این پس می توانند با استفاده از هالولنز اقلام بزرگی چون کابینت، میز و لوازم خانگی را در مقایس واقعی و به صورت هالوگرام هایی مشاهده کنند. جزییات هالوگرام ها به حدی غنی است که مشتریان می توانند به خوبی تفاوت بین اقلام کروم براق و آلومینیوم مات را به خوبی درک کنند. با استفاده از هالولنز و قابلیت هایی که دارد، مشتریان می توانند به بررسی وسایل مختلف و جایگاه آن ها و همچنین اندازه آن ها بپردازند و به چشم اندازی با کیفیت از آشپزخانه مورد نظر خود برسند.

مایکروسافت هالولنز تا به امروز به یاری سازمان های مختلفی از جمله ناسا پرداخته است و روز به روز به شرکت هایی که از این دستگاه واقعیت ترکیب شده در زمینه فعالیت خود استفاده می کنند، افزوده می شود. نظر شما در مورد هالولنز و آینده پیش روی آن چیست؟

701 پست

حسین مظفروندی.:: عاشق خدا ::.

وینفون...
ما را در سایت وینفون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان winphone بازدید : 189 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 1:22

win10m

شب گذشته مایکروسافت ویندوز ۱۰ موبایل را برای تعدادی از دستگاه هایی که ویندوزفون ۸.۱ داشتند منتشر کرد. این آپدیت برای گوشی های ۱۵۲۰, ۹۳۰, ۶۴۰, ۶۴۰XL, 730, 735, 830, 532, 535, 540, 635 1GB, 636 1GB, 638 1GB, 430, 435, BLU Win HD w510u, BLU Win HD LTE x150q و MCJ Madosma Q501 منتشر شد.

همانطور که می دانید این به روز رسانی برای بعضی از مدل ها مانند لومیا ۹۲۵،۹۲۰ و ۱۰۲۰ در دسترس نیست که همین باعث آزرده خاطر شدن کاربران شده است. اما اگر انتظار موج دوم به روز رسانی را می کشید، متاسفانه باید گفت که موج دومی وجود ندارد.

@hpityu There are no plans for a second wave. ^JH

— Windows Insider (@windowsinsider) March 17, 2016

برنامه ای برای انتشار موج دوم به روز رسانی نداریم.

طبق گفته مایکروسافت به دلیل مشکلات سخت افزاری گوشی های نامبرده به روز رسانی نمی شوند.

همچنین از مایکروسافت خبری منتشر شده که به این موضوع اشاره دارد که دستگاه های با رم ۵۱۲ به روز رسانی ویندوز ۱۰ موبایل را دریافت نخواهند کرد. اگر چه نمی توان به طور قطع اعلام کرد که مایکروسافت ویندوز ۱۰ موبایل را برای سایر گوشی های ویندوزی منتشر نخواهد کرد، اما شواهد نشان می دهند که مایکروسافت در حال برنامه ای برای انتشار ویندوز ۱۰ موبایل برای گوشی های ویندوزی دیگر را ندارد. نظر شما در این رابطه چیست؟

50 پست

آرش ابراهیم زادهInterpreter

وینفون...
ما را در سایت وینفون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان winphone بازدید : 210 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 1:22

Outlook Email

اگر شما هم برای بررسی ایمیل های جدید خود از برنامه ی اوتلوک ایمیل در ویندوز ۱۰ استفاده می کنید، ممکن است متوجه مشکلی در این برنامه شده باشید. از امروز صبح بسیاری از کاربران گزارش داده اند که برنامه ی اوتلوک ایمیل و تقویم از کار افتاده و نمی توانند از برنامه استفاده کنند، با این حال برخی از کاربران نیز همچنان بدون مشکل از این برنامه استفاده می کنند. با وینفون همراه باشید.

اگر شما هم امروز برنامه ی Outlook mail خود را باز کردید و با صحنه ی بالا مواجه شدید، سکته نکنید! چراکه شما ننها نیستید و بسیاری از کاربران امروز با این مشکل مواجه شده اند. این مشکل محدود به ویندوز ۱۰ دسکتاپ نمی شود و بسیاری از کاربران ویندوز ۱۰ موبایل نیز با این مشکل روبرو شده اند. البته برادر این برنامه، یعنی Outlook Calendar نیز دچار مشکل مشابهی شده که رویداد های تقویم را نمایش نمی دهد. مایکروسافت هنوز در خصوص این مشکل صحبتی به میان نیاورده است و مشخص نیست که دقیقا مشکل کجاست و چه زمانی برطرف می شود. هر زمان که این مشکل مرتفع شد یا مایکروسافت در خصوص آن اعلامیه ای منتشر کرد، حتما آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

Outlook Email-mobile

آیا شما هم امروز با چنین مشکلی روبرو شدید؟

با تشکر از تمام کسانی که این خبر را تلنگر کردند

منبع : وینفون

907 پست

علی گلشندانشجوی مدیریت بازرگانی، عاشق همه چی :)

وینفون...
ما را در سایت وینفون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان winphone بازدید : 199 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 1:22

بالاخره و پس از مدت ها انتظار، در هفته ای که گذشت شاهد انتشار نسخه رسمی ویندوز ۱۰ موبایل برای گوشی های ویندوزی بودیم تا کاربران ویندوز فونی بتوانند جدید ترین سیستم عامل گوشی های هوشمند مایکروسافت را تجربه کنند. همچنین در این هفته عیدانه های جذابی از سوی سایت وینفون برای کاربران عزیز معرفی شد. در ادامه و در گلچین این هفته با ما همراه باشید تا به بررسی مهم ترین خبر ها و رویداد های هفته ای که گذشت بپردازیم.

تیتر مطالب لینک به مطلب اصلی هستند


عیدانه سوم: شروع آموزش برنامه نویسی یونیورسال ویندوز ۱۰ در سال ۹۵

Programming courses1

به مناسبت عید نوروز که زمان زیادی به آغاز آن نمانده است، وینفون تعدادی عیدانه در نظر گرفته است که تاکنون دو عیدانه تقدیم شما شده است.عیدانه اول جشنواره نوروزی وینفون بود که به خریداران از فروشگاه وینفون یک گوشی لومیا ۶۴۰ به قید قرعه هدیه داده می شود و عیدانه دوم چالش جذاب ویندوزی شو بود که جایزه آن سه عدد لومیا ۵۳۲ است. اما عیدانه سوم جنس متفاوتی نسبت به عیدانه های …


استارتاپ فرانسوی Opuscope می خواهد هالولنز را به موزه ها بیاورد

opuscope (1)

هنوز کیت توسعه هالولنز به دست بسیاری از توسعه دهندگان نرسیده است ولی با این وجود آن ها ایده های منحصر به فردی در رابطه با کارایی این دستگاه در سر می پرورانند. حال گروهی از توسعه دهندگان در یک استارتاپ فرانسوی با نام Opuscope گرد هم آمده اند. اعضای این استارتاپ به دنبال این هستند که بازدید از موزه ها را با استفاده از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده تعاملی تر و جذاب تر کنند …


آیا اکس باکس وان در آینده به یک کنسول درجه ی دو تبدیل می شود؟

Xbox-One

حتما با شنیدن خبر ادغام شدن بازی های اکس باکس و PC شما هم به این فکر افتاده اید که آیا مایکروسافت برای جلوگیری از شکست سنگین فروش کنسول اکس باکس درمقابل رقیب همیشگی خود سونی چه اندیشه ای در سر دارد.در این صورت بهتر است بدانید که شما در این فکر تنها نیستید و این سوال برای اکثریت مردم از جمله خبرنگاران به وجود آمده، در همین راستا چندی پیش تیم وبسایت Polygon …


عیدانه چهارم: اکس باکس وان و لوازم جانبی اکس باکس در فروشگاه وینفون!

eydane4-xbox

همانطور که می دانید ما به مناسبت نوروز ۹۵، چند عیدانه ی نورورزی برای خانواده ی وینفون در نظر گرفته ایم. تاکنون از سه عیدانه ی اول خود یعنی جشنواره ی نوروزی فروشگاه وینفون، چالش ویندوزی شو و آموزش برنامه نویسی یونیورسال ویندوز ۱۰ رونمایی کرده ایم و حال نوبت به عیدانه ی چهارم است. عیدانه ای که ماه هاست عزیزان وینفونی از ما درخواست می کنند و حال ما بالاخره می توانیم وعده ی …


مترجم صوتی سفری، همراه شما در سفر

مترجم صوتی سفری۱

اگر قرار است به یکی از کشورهای خارجی سفر داشته باشید بهتر است در ادامه این پست همراه وینفون باشید با معرفی یک برنامه که می تواند بیشترین کمک را به شما در یک کشور خارجی انجام دهد. در ادامه با ما همراه باشید. اگر تا به حال به یک کشور خارجی سفر کرده اید و یا قصد سفر دارید مطمئنا بری ارتباط با دیگران نیاز به یادگیری زبان دارید! این کار ممکن است برای هر فردی به هر دلیل امکان پذیر …


Actiongram؛ داستان سرایی به سبک هالوگرام ها

Microsoft-HoloLens (5)

از زمانی که مایکروسافت دستگاه واقعیت ترکیب شده خود یعنی هالولنز را معرفی کرده است، تیم هالولنز بر روی توسعه و بهبود هر چه بیشتر این دستگاه و ساخت برنامه هایی برای هالولنز کار می کند. یکی از برنامه هایی که به تازگی و در خبری اعلام شد که تیم مایکروسافت هالولنز بر روی آن کار می کند، برنامه Actiongram است. در برنامه Actiongram کاربر می تواند با استفاده از ژست های حرکتی …


Parma Video Player, برنامه یونیورسال ایرانی، پخش کننده فیلم.

Parma Video Player (2)

این روز ها شاهد کار فوق العاده ی برنامه نویسان ویندوز هستیم که دارند به شدت فعالیت می کنند و برنامه های زیادی را تولید می کنند. همچنین شاهد برنامه نویسان عزیز ایرانی مان هستیم که در این میان می درخشند و هنر فوق العاده ی خود را نشان می دهند. این بار قصد داریم یکی از این برنامه های ایرانی را معرفی کنیم. با وینفون همراه باشید! همان طور که گفتیم این برنامه یونیورسال است …


AVP، یک برنامه ایرانی دیگر برای پخش ویدیو

avp1

برنامه های پخش ویدیوی بسیار زیادی وجود دارد، اگر دوست دارید از یک برنامه بومی برای پخش ویدیوهای خود استفاده کنید، AVP می تواند یک انتخاب خوب باشد. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این برنامه با وینفون همراه باشید. در بخش بهترین ها شما می توانید بهترین برنامه های پخش ویدیو را ببینید. اما اگر دوست دارید یک برنامه ایرانی و بسیار سبک برای پخش ویدیوهای خود استفاده کنید می توانید برنامه …


مناسبت های تقویم ۱۳۹۵ را به تقویم ویندوز اضافه کنید!

calendar 1395 (1)

از حالا بوی سال جدید و طراوت بهار را حس می کنیم. سبز شدن درختان و نسیم بهاری به همراه اشعه ی آرامش بخش آفتاب به ما می گویند که کم کم باید برای یک شروع دوباره آماده شد. اگر دوست دارید که تقویم ویندوز خود را نیز برای سال جدید آماده کنید، با وینفون همراه باشید! این بار نیز مناسبت های تقویم خورشیدی را برای شما فراهم کرده ایم تا بتوانید در تقویم ویندوز خود از این مناسبت ها استفاده …


برنامه های یونیورسال ویندوز ۱۰ تابستان امسال به اکس باکس وان می آیند.

xbox-one-2

مایکروسافت قصد دارد به توسعه دهندگان اجازه دهد که برنامه های یونیورسال ویندوز ۱۰ خود را تابستان امسال به اکس باکس وان بیاورند. ردموندی ها در کنفرانس بیلد ۲۰۱۶ در خصوص برنامه های یونیورسال اکس باکس وان اطلاعات بیش تری را منتشر خواهند کرد، اما امروز یکی از کارمندان مایکروسافت در کنفرانس بازی GDC اعلام کرد که برنامه های یونیورسال ویندوز ۱۰ می توانند تابستان امسال بر …


Evan Blass تصویری از گوشی ویندوزی پرچمدار آلکاتل Idol 4 Pro منتشر کرد

image

اخیراً شایعاتی پیرامون گوشی جدید و بالارده آلکاتل مطرح شده اند که نشان می دهند آلکاتل قصد دارد یک گوشی ویندوزی بسیار قدرتمند را معرفی کند. Idol Pro 4 نام گوشی ویندوزی جدید آلکاتل است که طبق گفته منابع، مشخصات سخت افزاری قدرتمندی دارد و سیستم عامل آن نیز ویندوز ۱۰ موبایل مایکروسافت است. این روز ها شرکت های بیشتری به جمع سازندگان گوشی های ویندوزی اضافه …


مایکروسافت بالاخره انتشار نسخه نهایی ویندوز ۱۰ موبایل را آغاز کرد!

Lumia-1520-con-la-Build-10149-de-Windows-10-Mobile

بالاخره پس از یک انتظار طولانی مدت، مایکروسافت دقایقی پیش رسماً اعلام کرد که نسخه نهایی ویندوز ۱۰ موبایل را منتشر کرده و کاربران برخی از مدل های لومیا هم اکنون می توانند این آپدیت را دریافت کرده و از ویندوز ۱۰ موبایل لذت ببرند. مایکروسافت تا به امروز هیچ تاریخ انتشار رسمی را اعلام نکرده بود و ترجیح داد که در خصوص ویندوز ۱۰ موبایل تا زمان انتشار رسمی آن سکوت اختیار کند …


امیدواریم که از گلچین این هفته لذت برده باشید

منبع : وینفون

700 پست

حسین مظفروندی.:: عاشق خدا ::.

وینفون...
ما را در سایت وینفون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان winphone بازدید : 199 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 21:28

Microsoft-Edge-W10M

مایکروسافت از شب گذشته با دستانی پر به سراغ کاربرانش آمده و دیدیم که ویندوز ۱۰ موبایل رسمی و بیلد جدید ۱۴۲۹۱ ویندوز ۱۰ و موبایل منتشر شدند. ویژگی هایی به بیلد آخر اضافه شدند که می توان به تغییراتی در نقشه ی ویندوز و مهمتر از همه به افزونه های مایکروسافت اج اشاره کرد.

به شما درباره اضافه شدن ویژگی افزونه ها به مرورگر مایکروسافت اج گفتیم اما یکسری جزییات را هم باید اضافه کنیم.

بیلد جدید ویندوز اینسایدر سه افزونه به صورت پیش نمایش را در خود دارد: Microsoft Translator افزونه ای که می تواند برای شما صفحات ۵۰ زبان مختلف را ترجمه کند، Mouse Gestures و نسخه اولیه و پر طرفدار Reddit Enhancement Suite. تا آخر سال جاری میلادی کاربران می توانند به افزونه هایی مانند AdBlock, Adblock Plus, Amazon, LastPass, Eveote و بسیاری دیگر دسترسی داشته باشند.

همانطور که گفتیم افزونه Adblock در راه است.جای خالی این افزونه واقعا حس می شد و دانستن اینکه این افزونه بالاخره به مایکروسافت اِج خواهد آمد کاربران را خُرسند خواهد کرد.

افزونه هایی از قبیل Amazon, LastPass, and Eveote هم به مرورگر اج اضافه خواهند شد و نوید این خبر را می دهد که شرکتهای مختلف برای افزونه های بیشتر برنامه ریزی خواهند کرد و همین باعث گسترش سریع تر این پلتفرم نیز خواهد شد.  پورت کردن افزونه ها کاری آسان خواهد بود چرا که افزونه های اج شباهت بسیاری با افزونه های گوگل کروم دارند.

آیا شما اضافه شدن ویژگی افزونه ها را حرکتی مثبت می دانید؟

منبع : وینفون
  • جمعه ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ ۱۶:۵۷
  • بدون نظر
  • آرش ابراهیم زاده
  • اخبار

49 پست

آرش ابراهیم زادهInterpreter

وینفون...
ما را در سایت وینفون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان winphone بازدید : 193 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 20:02

Windows 10 backgroundUnico

امروز مایکروسافت به صورت همزمان دو بیلد دسکتاپ و موبایل را با شماره ۱۴۲۹۱ برای اینسایدر های حلقه Fast منتشر کرد. این بیلد ها ویژگی هایی را به صورت مشترک دارند اما در دسکتاپ ما شاهد ویژگی های جدیدی در مرورگر اِج بودیم که مهم ترین آن ها اضافه شدن افزونه ها بود. حال این ویژگی های جدید قطعاً مشکلات جدیدی را نیز به همراه دارند که در این مطلب به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

در این مطلب مشکلات رفع شده و جدید بیلد ۱۴۲۹۱ ویندوز ۱۰ دسکتاپ را از زبان گابریل آئول می خوانید.

مشکلات رفع شده

  • مشکل مربوط به تنظیمات روشن کردن گزینه “always show all icons in the notification area” در بخش آیکون های system tray رفع شده است.
  • در بیلد پیشین شما نمی توانستید به شبکه های وای فای که از الگوریتم رمزنگاری WEP استفاده می کنند متصل شوید. ما این مشکل را رفع کرده ایم.
  • در دستگاه های ۸ اینچی وقتی که دستگاه را در حالت عمودی یا همان portrait می گرفتید، مشکلی در مایکروسافت اِج وجود داشت که باعث می شد دو گزینه “X” (برای بستن) و “Find of Page” بسیار به یکدیگر نزدیک باشند و انتخاب میان آن ها مشکل شود. ما این مشکل را رفع کرده ایم.
  • مشکلی که باعث می شد آیکون USB در بخش اعلانیه ها پس از جدا کردن دستگاه ها با استفاده از دکمه eject به آیکون قدیمی تغییر کند رفع شده است.
  • مشکلی که باعث می شد با کلیک کردن بر روی جستجو های پیشنهادی در مایکروسافت اِج به جای این که رشته ای از جستجو ها نمایش داده شود، جستجو ها در یک URL نشان داده شوند رفع شده است.

مشکلات شناخته شده

  • ما سخت در تلاش هستیم تا یک مشکل جدی که در سرفس پرو ۳، سرفس پرو ۴ و سرفس بوک مشترکاً وجود دارد و باعث می شود که دستگاه هنگ یا فریز کند را رفع کنیم. این مشکل باعث می شود تا تمامی روش های ورودی نظیر کیبورد، ترک پد اصلاً کار نکنند. در حال حاظر تنها یک راه حل موقت وجود دارد و آن هم نگه داشتن دکمه پاور برای هارد ریبوت کردن است.
  • در این بیلد اگر دسته های بازی اکس باکس وان، اکس باکس ۳۶۰ و یا دیگر دسته ها را به رایانه متصل کنید، رایانه فریز می کند.
  • اگر شما از Hyper-V استفاده می کنید و یک دکمه مجازی دارید که برای آداپتر شبکه شما پیکربندی شده است، ممکن است که در این بیلد در بخش اعلانیه ها یک آیکون قرمز رنگ با علامت X را برای آداپتر شبکه خود مشاهده کنید. این آیکون به اشتباه به نمایش در می آید و شبکه شما هیچ مشکلی ندارد و می توانید از آن استفاده کنید.
  • ما گزارشاتی را دریافت کرده ایم که به کرش کردن برنامه های مختلف نظیر QQ اشاره می کردند. ما در حال حاضر بر روی این موضوع کار می کنیم اما این باگ ممکن است بر روی برخی از اپلیکیشن های قدیمی مانند Windows Live Mail و Expression Encoder 4 نیز تاثیر بگذارد.
  • اگر شما از آنتی ویروس کسپرسکی، کسپرسکی Inteet Security و یا کسپرسکی Total Security Suite استفاده می کنید و یا این نرم افزار ها بر روی رایانه شما نصب هستند، باگ درایور موجود در این بیلد باعث می شود این نرم افزار ها آن طور که باید کار نکنند. مایکروسافت اعلام کرده است که با کسپرسکی همکاری می کند تا در بیلد های بعدی این مشکل را رفع کند اما در حال حاضر هیچ راه حل موقتی برای رفع این مشکل ارائه نشده است. تا زمانی که این مشکل رفع نشده پیشنهاد می شود از آنتی ویروس های دیگری مانند ویندوز دیفندر و… استفاده کنید تا رایانه شما ایمن باقی بماند.

نظر شما در خصوص این مشکلات چیست؟

900 پست

عرفان مرادیعلاقه مند به مایکروسافت و سرویس های این شرکت

وینفون...
ما را در سایت وینفون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان winphone بازدید : 185 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 19:01

TikiTakaSoccer_promo_1000x800

گیم تروپرز شب گذشته از بازی جدید خود با نام Tiki Taka Soccer رونمایی کرد. این بازی همانطور که از نامش پیداست، یک بازی دو بعدی فوتبالیست که سبک فانتزی آن همه ی سلیقه ها را در بر می گیرد. اگر شما هم همیشه دوست داشتید که هم یک تیم فوتبال را رهبری کنید و هم به طور همزمان بازی کنید، بازی تیکی تاکا ساکر احتمالا بهترین بازی شبیه سازی فانتزی است که در ویندوز فون تجربه کرده اید. با وینفون همراه باشید.

استودیوی Panic Ba سازندگان اصلی بازی تیکی تاکا ساکر هستند و حال گیم تروپرز با همکاری این استودیو، این بازی را به ویندوز فون آورده است. از جمله ویژگی های جالب این بازی می توان به این موارد اشاره کرد:

  • امکان ساخت تیم رویایی فوتبال خود
  • بازی فوتبال فوق العاده اعتیاد آور
  • امکان دریافت دستاورد اکس باکس (Achievement) در هر مرحله
  • طراحی شده برای صفحات لمسی
  • گیم پلی بصری و واکنش گرا
  • امکان استخدام مربی تمرین، خرید بهترین بازیکنان، و هزاران ساعت سرگرمی
  • کاملا رایگان

tikitak soccer-2

tikitak soccer-3

در این بازی شما می توانید خیلی سریع یک مسابقه ی سریع راه بیاندازید و لذت ببرید، و یا خیلی بیش تر در بازی شیرجه بروید و در انواع لیگ های جهانی مختلف، هر فصل شرکت کنید و بازی کنید و امتیاز جمع کنید. این بازی از گوشی هایی با رم ۵۱۲ پشتیبانی می کند و به رایگان می توانید آن را دانلود کنید و مانند تمام بازی های گیم تروپرز، از اکس باکس لایو نیز پشتیبانی می کند. تریلر این بازی را تماشا کنید:

دانلود ویدیو با کیفیت معمولی | دانلود ویدیو با کیفیت بالا

در نهایت می توان گفت این یکی از بازی های خوش ساخت و البته بسیار سرگرم کننده ی گرم تروپرز است که ارزش دارد یک بار بر روی گوشی شما نصب شود. شما هم این بازی را نصب کردید؟ نظرتان در مورد آن چیست؟

دانلود

اطلاعات

  • حجم : 20 مگابایت
  • منتشر کننده : Game Troopers
  • پشتیبانی از رم 512 : بله
  • نسخه تحت اندروید : بله
  • نسخه تحت iOS : بله
منبع : وینفون

906 پست

علی گلشندانشجوی مدیریت بازرگانی، عاشق همه چی :)

وینفون...
ما را در سایت وینفون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان winphone بازدید : 189 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 19:01

dark-notification-1024x576

مایکروسافت سعی در بکار گیری راهی تازه جهت بهره مندی از نظرات کاربران است و کاربران می توانند از سایت Sway تغییرات احتمالی را ببینند و هر کدام را که بیشتر می پسندند را به مایکروسافت گزارش کنند.

در این نظر خواهی دو ایده جدید برای نشانگر مرکز اعلانیه ها در نظر گرفته شده است که در هر دو ایده نشانگر مرکز اعلانیه ها سمت راست تسک بار قرار دارند و تفاوت آنها به این است که نحوه نمایش icon برنامه مورد نظر فرق می کند و نشان می دهد که کدام برنامه اعلانیه جدید دارد. مثلاً اگر اعلانیه ای از xbox وجود داشته باشد icon اکس باکس به نمایش در خواهد آمد و برنامه های دیگر مانند Facebook نیز به ترتیب اولویت به نمایش در می آیند.

تفاوت در هر دو روش این است که  در اولی icon کوچکی را روی نشانگر مرکز اعلانیه ها نشان می دهد و در دومی icon بزرگتری از نرم افزار مورد نظر با نشانگر مرکز اعلانیه ها برای مدت کوتاهی جایگزین خواهد شد.

notification option 1 iconnotification option 2 icon

طبق اطلاعاتی که در نرم افزار فیدبک هاب وجود دارد، دلایل اصلی تغییر نشانگر مرکز اعلانیه ها این ها هستند:

  • اعلانیه ها کمی زنده تر وسریعتر اطلاع رسانی شوند
  • مکان ساعت و تاریخ با مرکز اعلانیه ها جابه جا شود و در بین icon های دیگر پنهان نباشد. در این حالت، مکان قابلیت نمایش دادن صفحه دسکتاپ، که درگوشه سمت راست تسک بار قرار دارد، تغییر نمی کند.
  • می توان به راحتی به مرکز اعلانیه ها دسترسی داشت.
  • اضافه شدن رنگ های مختلف با نمایش متفاوت و کوتاه.
  • می توان از تعداد اعلانیه ها مطلع بود.
  • می توان فهمید که در هنگام باز کردن مرکز اعلانیه ها کدام برنامه اعلانیه تازه ای دارد.
  • این اجازه را می دهد که به جای نشان دادن پیام های Toast در هر موقعی بدانید که چه اعلانیه هایی نمایش داده می شوند.

کاربران می توانند از این لینک به طرح مورد علاقه خود رای دهند که اختیار این را دارند تا برای اجرا و یا لغو گزینه خاص تصمیم بگیرند.

درباره ی اعلانیه های تازه چه نظری دارید؟

48 پست

آرش ابراهیم زادهInterpreter

وینفون...
ما را در سایت وینفون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان winphone بازدید : 186 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 19:01

win10 m hp elite

امروز مایکروسافت بیلد ۱۴۲۹۱ ویندوز ۱۰ موبایل را برای اینسایدر های حلقه Fast منتشر کرد. این بیلد ویژگی های جدید چشمگیری را به همراه ندارد اما تغییراتی که اعمال شده اند نیز کاربردی هستند. همواره پس از انتشار بیلد ها و افزوده شدن ویژگی های جدید، یکسری مشکلات و باگ های جدید مشاهده می شوند و بیلد ۱۴۲۹۱ نیز از این قاعده مستثنی نیست. در این مطلب مشکلات بیلد ۱۴۲۹۱ و همچنین مشکلاتی که رفع شده اند را خواهیم شناخت.

گابریل آئول در وبلاگ ویندوز مشکلات رفع شده و شناخته شده این بیلد را اعلام کرده است که در ادامه آن ها را از زبان وی می خوانید.

مشکلات رفع شده

  • در بیلد پیشین شما نمی توانستید به شبکه های وای فای که از الگوریتم رمزنگاری WEP استفاده می کنند متصل شوید. ما این مشکل را رفع کرده ایم.
  • مشکلی که باعث می شد با تایپ لغات زیاد سرعت ورودی متن کاهش یابد را رفع کرده ایم.
  • کیبورد Word Flow را بهبود داده ایم تا تشخیص و شناسایی لغات طولانی بهتر شود.
  • لیست اپلیکیشن ها یا همان All apps به روز رسانی شده و اکنون از بخش “Make Text Larger” تنظیمات ease of access پشتیبانی می کند و سایز متون آن قابل تغییر است.
  • مشکلی که باعث می شد در بخش Extras واقع در تنظیمات گاهاً لیستی از نام اپلیکیشن های ناخواسته نشان داده شوند رفع شده است.
  • مشکلی که باعث می شد دقت عملکرد تاچ در بخش انتخاب عکس ها به خوبی کار نکند رفع شده است.

مشکلات شناخته شده

  • اگر شما در این بیلد گوشی خود را ریست کرده و بخواهید گوشی خود را از طریق نسخه پشتیبانی بازیابی کنید، در نصب اپلیکیشن هایی که نسخه پشتیبان از آن ها تهیه شده به مشکل بر می خورید و این اپلیکیشن ها نصب نمی شوند، در نتیجه بر روی منوی استارت گوشی شما به جای اپلیکیشن ها یکسری کاشی خالی خاکستری رنگ نشان داده می شوند. اگر شما این کاشی های خاکستری رنگ را از روی منوی استارت حذف کنید و اپلیکیشن های مرتبط را مجدداً از استور نصب کنید، مشاهده می کنید که داده های این اپلیکیشن ها بازیابی نمی شوند و از دست می روند. نسخه پشتیبان بعدی که تهیه می کنید مجدداً داده های این اپلیکیشن ها را بازیابی می کند اما برای این که به مشکلات این باگ بر نخورید، اکیداً توصیه می کنیم که از ریست کردن گوشی در بیلد ۱۴۲۹۱ خودداری کنید. اگر بنا بر هر دلیلی مجبور به ریست کردن گوشی خود شدید، از بازیابی تلفن به وسیله نسخه های پشتیبان خودداری کرده و تهیه نسخه پشتیبان از اپلیکیشن ها را خاموش کنید. برای انجام تنظیمات مربوط به نسخه پشتیبان، به مسیر (Settings > Update & Security > Backup) بروید.
  • اگر شما مایکروسافت بند ۱ و یا ۲ دارید و آن ها را با گوشی خود جفت کرده اید، پس از دریافت این بیلد دیگر گوشی شما با مایکروسافت بند Sync نخواهد شد و دلیل آن نیز خطای API مرتبط با این موضوع است که پس از به روز رسانی به وجود می آید. اگر شما می خواهید که مجدداً مایکروسافت بند خود را با گوشی Sync کنید، می توانید زبان گوشی خود را تغییر دهید. این یک راه حل موقت است و تا زمانی که ما این مشکل را رفع می کنیم می توانید از آن استفاده کنید .علاوه بر این شما می توانید برای خارج شدن از این وضعیت گوشی خود را ریست کنید اما ممکن است که در بیلد بعدی مجدداً این مشکل را تجربه کنید و تا زمانی که ما آن را رفع کنیم مشکل همچنان وجود خواهد داشت. این مشکل ممکن است که بر روی تماس های صوتی و تصویری اسکایپ نیز تاثیر بگذارد.
  • ما مشکلی را در اپلیکیشن Gadgets مشاهده کرده ایم که باعث می شود این اپلیکیشن در بیلد های پیش نمایش ویندوز ۱۰ موبایل نتواند Display داک را شناسایی کند و بنابراین نمی تواند Firmware را به روز رسانی کند. اگر داک کانتینیوم شما به نسخه ۴ به روز رسانی شده مشکلی وجود نخواهد داشت اما اگر هنوز اقدام به به روز رسانی داک کانتینیوم خود نکرده اید، ممکن است که یکسری مشکل را با پایداری USB-C در این بیلد تجربه کنید.
  • یک گزینه جدید را در بخش (Settings > Update & security) برای پروژه اینسایدر اضافه کرده ایم. این یک گزینه جدید برای بهبود مدیریت تنظیمات مربوط به پروژه اینسایدر بر روی گوشی شما است و ما هنوز در حال کار بر روی این بخش هستیم. بنابراین اگر شما اکنون به این مسیر بروید باعث می شود که بخش تنظیمات کرش کند. در حال حاضر برای مدیریت پروژه اینسایدر می توانید از اپلیکیشن Windows Insider استفاده کنید.

بیلد جدید را دریافت کرده اید؟ نظر شما در خصوص این مشکلات چیست؟

900 پست

عرفان مرادیعلاقه مند به مایکروسافت و سرویس های این شرکت

وینفون...
ما را در سایت وینفون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان winphone بازدید : 213 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 17:56

dawn of steel

اواخر سال گذشته بود که سایت معروف MSPoweruser اعلام کرده که Dawn of Steel، بازی معروف iOS توسط شرکت Flare Games به ویندوز خواهد آمد. اکنون این بازی استراتژیک، جذاب و سرگرم کننده در استور ویندوز به صورت یونیورسال در دسترس قرار گرفته است. در ادامه با وینفون همراه باشید.

dawn of steel

در بازی Dawn Of Steel به نیروی های قدرتمند خود که پیاده نظام های ماشینی هستند فرمان دهید تا دشمنانتان را نابود کنند. مهارت هجوم شما نتیجه نبرد را تعیین خواهد کرد، پس باید استراتژی های مختلفی را در نبرد ها به کار ببرید. شما باید زیر بنای استحکامات خود را به خوبی شکل دهید تا در مقابل حمله دشمنان به راحتی مقابله کنید و به فرماندهی بخش های مختلف منطقه خود بپردازید و با پیروزی بر دشمنان، قلمرو خود را گسترش دهید و یک دنیای پویا بسازید. همچنین برای مقابله راحت تر با دشمنانتان شما باید استحکامات دفاعیتان را مطابق با نقاط ضعف دشمنانتان سازماندهی کنید.

dawn of steel (2)

ویژگی های بازی Dawn Of Steel:

  • دنیای بسیار زیبا و گرافیک خیره کننده و سه بعدی
  • ۴ نوع جنگجو با توانایی های مختلف
  • صد ها نوع گزینه مختلف برای شخصی سازی
  • قابلیت افزایش قلمرو
  • صداگذاری بسیار خوب
  • و …

اگر به دنبال یک بازی استراتژیک با گرافیک خوب هستید این بازی را از دست ندهید و نظرات خود را در رابطه با این بازی با ما در میان بگذارید.

دانلود

اطلاعات

  • حجم : 40.9 - 44.46 مگابایت
  • منتشر کننده : flaregames GmbH
  • پشتیبانی از رم 512 : بله
  • نسخه تحت اندروید : دارد
  • نسخه تحت iOS : دارد
منبع : وینفون

34 پست

احسان جنیدیلیسانس مدیریت بازرگانی instagram: Ehsanjj88

وینفون...
ما را در سایت وینفون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان winphone بازدید : 186 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 17:56

Windows-10-wallpapers4K

مایکروسافت امروز بیلد ۱۴۲۹۱ ویندوز ۱۰ دسکتاپ و موبایل را برای اینسایدر های حلقه Fast منتشر کرد. از زمان انتشار بیلد قبلی ویندوز ۱۰ دسکتاپ تا به امروز بیش از یک هفته می گذرد. مایکروسافت پیش تر قول داده بود که بیلد ها را سریع تر در اختیار اینسایدر ها قرار دهد و حال به نظر می رسد که این کار را کرده و بیلد های موبایل و دسکتاپ سریع تر از هر زمانی منتشر می شوند.

این هفته برای مایکروسافت، اینسایدر ها و کاربران مایکروسافت هفته پرکاری بود. از انتشار نسخه نهایی ویندوز ۱۰ موبایل در شب گذشته گرفته تا انتشار بیلد های جدید ویندوز ۱۰ دسکتاپ و موبایل آن هم به صورت همزمان! به نظر می رسد که از این پس باید شاهد انتشار بیلد های ویندوز ۱۰ موبایل و دسکتاپ به صورت همزمان با شماره یکسان باشیم. در این بیلد جدید ویژگی های بیشتری دیده می شوند و بالاخره افزونه های مایکروسافت اِج نیز در بیلد ۱۴۲۹۱ ویندوز ۱۰ دسکتاپ حضور دارند و مرورگر اِج یکسری ویژگی های کاربردی دیگری را نیز دریافت کرده است که در مطالب بعدی تک تک این ویژگی ها را به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند. این بیلد جدید تنها برای اینسایدر های حلقه Fast منتشر شده و اگر شما نیز در این حلقه هستید می توانید بیلد جدید را دریافت کنید. البته توجه داشته باشید که این بیلد نیز یکسری مشکلات را به همراه دارد که آن ها را جداگانه اعلام خواهیم کرد. در حال حاضر برای دریافت بیلد جدید می توانید به مسیر (Settings>Update & security>Windows Update) بروید و فرآیند های لازم را انجام دهید.

نظر شما در این خصوص چیست؟

898 پست

عرفان مرادیعلاقه مند به مایکروسافت و سرویس های این شرکت

وینفون...
ما را در سایت وینفون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان winphone بازدید : 187 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 16:54

lumia-650-1e

مایکروسافت امروز بیلد ۱۴۲۹۱ ویندوز ۱۰ موبایل از به روز رسانی رد استون را برای اینسایدر های حلقه Fast  که یکی از گوشی های لومیا ۵۵۰، لومیا ۶۵۰، لومیا ۹۵۰، لومیا ۹۵۰XL، شیائومی Mi4 و آلکاتل ONETOUCH Fierce XL را دارند منتشر کرد. بیلد های به روز رسانی رد استون در هفته های آینده برای لومیا های قدیمی نیز در دسترس قرار خواهند گرفت. در این مطلب می خواهیم با ویژگی های جدید بیلد ۱۴۲۹۱ ویندوز ۱۰ موبایل و دسکتاپ آشنا شویم.

ویژگی های جدید بیلد ۱۴۲۹۱

گابریل آئول ویژگی های جدید این بیلد را اعلام کرده است که در زیر آن ها را از زبان خود وی می خوانید:

افزونه های مایکروسافت اِج

امروز ما بسیار هیجان زده ایم تا یکی از بهترین ویژگی های مرورگر اِج که همان افزونه ها هستند را معرفی و عرضه کنیم. برای این که بتوانید از این ویژگی جدید استفاده کنید کافیست بر روی (…) که در گوشه بالا سمت راست قرار دارد کلیک کنید و سپس گزینه “Extensions” را انتخاب کنید. پس از انتخاب، بخش مربوط به افزونه ها به نمایش در می آید و شما می توانید با کلیک بر روی “Get extensions” افزونه هایی که تا به حال برای مایکروسافت اِج در دسترس قرار گرفته اند را دریافت و امتحان کنید. در حال حاضر تنها افزونه های Mouse Gestures، مترجم مایکروسافت یا همان Microsoft Translator و Reddit Enhancement Suite برای مایکروسافت اِج عرضه شده اند و از این پس افزونه های بسیار بیشتری برای مایکروسافت اِج در دسترس قرار خواهند گرفت. در نظر داشته باشید که افزونه ها در حال حاضر تنها برای ویندوز ۱۰ دسکتاپ در دسترس هستند.

برگه های Pin شده در مایکروسافت اِج

مایکروسافت اِج اکنون این اجازه را به کاربران می دهد تا برگه های مختلف را Pin کنند. این ویژگی باعث می شود که شما خیلی سریع به سایت هایی که بیشترین بازدید را از آن ها دارید مراجعه کنید و از هدر رفتن زمان جلوگیری کنید. با این کار، وب سایت های مهمی که مد نظر شما هستند همیشه در دسترس خواهند بود. برای این که یک برگه را Pin کنید، کافیست بر روی برگه ای که می خواهید آن را Pin کنید راست کلیک کرده و گزینه “Pin tab” را انتخاب کنید. اما اگر بخواهید آن ها را از حالت Pin شده خارج کرده یا به اصطلاح unpin کنید، کافیست بر روی برگه Pin شده راست کلیک کرده و گزینه “Unpin tab” را انتخاب کنید. برگه هایی که Pin می شوند، در مروگر مایکروسافت اِج پیش از سایر برگه ها به صورت همیشگی نشان داده خواهند شد، یعنی شما می توانید آن ها را در گوشه بالا سمت چپ مشاهده کنید. برگه هایی که Pin می کنید گزینه Close یا بستن را ندارند بنابراین اگر شما به اشتباه یکی از برگه های Pin شده را بستید، دفعه ی بعدی که وارد مرورگر می شوید مجدداً آن برگه را مشاهده خواهید کرد.

edge-pinned-tabs

بهبود های دیگر مایکروسافت اِج

اگر شما لینکی را کپی کرده باشید، می توانید در نوار آدرس مایکروسافت اِج راست کلیک کرده و به صورت همزمان هم لینک را Paste کنید و هم وارد آن شوید. به این ویژگی Paste and go می گویند که پیش تر در سایر مرورگر ها وجود داشتند و اکنون مایکروسافت اِج نیز از آن پشتیبانی می کند. این گزینه به هنگام راست کلیک در نوار آدرس مایکروسافت اِج ظاهر خواهد شد. اگر شما به جای لینک، یک عبارت یا کلمه را کپی کرده باشید و بخواهید آن را در نوار آدرس مایکروسافت اِج Paste کنید، به جای گزینه Paste and go گزینه ی Paste and search را مشاهده خواهید کرد.

edge-paste-to-go

در ویندوز ۱۰ موبایل اکنون بستن برگه ها بسیار آسان تر از گذشته شده است و دیگر اشتباهی به هنگام بستن برگه ها رخ نخواهد داد. ما گزینه X که همان نشانه بستن است را بزرگ تر کرده ایم تا در گوشی های با صفحه نمایش بزرگ دیگر مشکلی در بستن برگه ها وجود نداشته باشد.

اپلیکیشن Maps به روز رسانی شده است

در این بیلد ما اپلیکیشن Maps را به روز رسانی کرده ایم و رابط کاربری این اپلیکیشن اکنون سبک تر، مقیاس پذیرتر و در کل سازگار تر شده است. در کنار تغییرات رابط کاربری، یکسری تغییرات و ویژگی های جدید زیر ساختی را نیز اعمال کرده ایم و شما می توانید آن ها را امتحان کنید.

maps-app-pc

ویژگی های اضافه شده به شرح زیر هستند:

  • در هر کجایی که هستید تنها با یک بار تَپ کردن مسیر های میان مبدأ و مقصد را مشاهده کنید و یا نام یک مکان را جستجو کنید، این تغییرات در ویندوز ۱۰ موبایل نیز وجود دارند. این ویژگی ها بسیار کاربردی هستند به خصوص در زمانی که شما از قابلیت one-handed استفاده می کنید.
  • شما می توانید به صورت همزمان چندین جستجو داشته باشید و مسیر های مختلفی را مشاهده کنید. این جستجو های همزمان بر روی یکدیگر نشان داده خواهند شد و هر کدام در برگه های جداگانه ای خواهند بود و شما می توانید به راحتی و با سرعت میان آن ها جابه جا شوید.
  • شما اکنون می توانید نتایج جستجو هایی که انجام می دهید، مسیر هایی که انتخاب می کنید و یا مکان هایی که مشخص کرده اید را کوچک سازی یا minimize کنید و از دید بهتر نقشه استفاده کرده و لذت ببرید. تمامی این موارد به سرعت و به آسانی از حالت minimize خارج شده و قابل دسترسی هستند.
  • اکنون بر روی جستجو هایی که روی نقشه انجام می دهید به صورت مستقیم برچسب هایی را مشاهده خواهید کرد و دیگر شماره های بیشتری جهت مطابقت با نقشه و لیست وجود نخواهند داشت.
  • اگر کرتانا فعال باشد، می تواند مسیر یابی نقطه به نقطه را برای شما نمایش دهد.
  • ما الگوریتم جستجوی مکان های نزدیک را بهبود بخشیده ایم و به همین جهت از این پس نتایجی را که مشاهده می کنید دقیق تر و نزدیک تر به مکان شما خواهند بود.
  • ما قابلیت جستجو میان شهر هایی که نقشه آن ها به صورت سه بعدی است را فراهم آورده ایم و دیگر لازم نیست برای دیدن نقشه سه بعدی شهر مورد نظر خود میان نام شهر های مختلف اسکرول کنید.
  • شما اکنون می توانید به مکان های مورد علاقه خود به صورت آفلاین دسترسی داشته باشید و یادداشت هایی را به آن ها اضافه کنید.
  • ما طراحی بخشی که مربوط به مسیر یابی نقطه به نقطه است را به منظور ایجاد دید و چشم اندازی بهتر به روز رسانی کرده ایم.

اپلیکیشن Alarms & Clock به روز رسانی شده است

ما یک به روز رسانی برای اپلیکیشن Alarms & Clock منتشر کرده ایم که تغییراتی در رابط کاربری به همراه دارد. اکنون بخشی که مربوط به انتخاب زمان است تغییر کرده و ظاهری بهبود یافته دارد تا شما به راحتی بتوانید ساعت های زنگ را ایجاد و ویرایش کنید.

new alarms app

کیبورد ژاپنی لمسی kana برای استفاده در حالت One-handed اضافه شده است

شما اکنون می توانید کیبورد لمسی ژاپنی kana را برای تایپ متون در حالت One-handed انتخاب کنید. تایپ متون درست به همان شکلی است که شما در موبایل دارید. کیبورد لمسی ژاپنی kana بسیار کوچک تر از کیبورد تمام صفحه ای است که معمولا برای تایپ کردن استفاده می کنیم بنابراین بخش زیادی از دسکتاپ شما را اشغال نمی کند همچنین شما می توانید آن را در هر کجای دسکتاپ خود که خواستید قرار دهید به عنوان مثال اگر می خواهید که با دست چپ تایپ کنید، می توانید این کیبورد را به سمت چپ صفحه منتقل کنید.

JPN10KeyOnehandedSIP

اضافه شدن بخش ورودی متن ژاپنی از طریق شناسایی دست خط

اکنون شما می توانید قابلیت ورودی متن ژاپنی از طریق شناسایی دست خط را امتحان کنید. این ویژگی برای افرادی که از زبان ژاپنی استفاده می کنند بسیار کاربردی خواهد بود و شیوه ای نوین جهت وارد کردن متون است. شما می توانید به راحتی لغات را با استفاده از قلم ویرایش کرده و یا متون جدیدی را به زبان ژاپنی بنویسید.

JPNHandwriting

اپلیکیشن Feedback Hub اضافه شده است

هفته گذشته ما اعلام کردیم که دو اپلیکیشن Insider Hub و Feedback را با یکدیگر ادغام می کنیم و آن ها را به صورت واحد و تحت نام Feedback Hub منتشر خواهیم ساخت. حال این اپلیکیشن در موبایل و دسکتاپ در دسترس است و اینسایدر ها می توانند آن را امتحان کرده و از آن به خوبی استفاده کنند.  این اپلیکیشن جدید تمامی ویژگی های برتر دو اپلیکیشن قبلی را به علاوه یکسری ویژگی جدید که مطمئناً اینسایدر ها دوست دارند به همراه خواهد داشت. وقتی که شما برای اولین بار این اپلیکیشن را اجرا می کنید یک جعبه جستجو را مشاهده خواهید کرد که در بخش بالایی قرار گرفته است و به کمک آن می توانید به راحتی به پیشنهاداتی که اینسایدر ها مطرح کرده اند دسترسی داشته باشید و به موارد مفید رای دهید. شما همچنین به رونمایی ها و اعلانیه های جدید و ضروری نیز در یک مکان دسترسی خواهید داشت که به این بخش جدید “What’s new” گفته می شود. وقتی که شما یک بازخورد جدید را برای ما ارسال می کنید یک بخش جدید را مشاهده خواهید کرد که در آن می توانید توضیحات بیشتری را در خصوص بازخوردی که داده اید بنویسید و سپس برای ما بازخورد را ارسال کنید. یک باز خورد مناسب باید یک عنوان مناسب و توضیحاتی خوانا و قابل فهم را داشته باشد و به همین جهت شما می توانید با ارائه توضیحات بیشتر، این کار را انجام دهید. اگر تخصصی در زمینه رفع مشکل دارید می توانید مراحلی که باید مهندس تیم ما برای رفع مشکل در پیش گیرد را عنوان کنید و در رفع سریع تر مشکلات ما را یاری دهید سپس مشاهده خواهید کرد که مهندسان مایکروسافت در زیر بازخورد شما نظر خواهند گذاشت. ویژگی های قبلی اپلیکیشن Feedback همچنان پابرجا خواهند بود. ما تنها اولین گام را در جهت افزودن ویژگی ها به این اپلیکیشن یکپارچه برداشته ایم و ویژگی های جدید و بهتری را به آن خواهیم افزود. ما در خصوص شنیدن نظرات شما بسیار هیجان زده ایم پس به لیست اپلیکیشن ها رفته و اپلیکیشن Feedback Hub را اجرا کرده و به ما بگویید که چه فکر می کنید.

FeedbackHub14291

این اپلیکیشن در حال حاضر مشکلاتی به همراه دارد که آن ها را در ادامه می خوانید:

  • یک باگ وجود دارد که باعث می شود پس از ثبت بازخورد اپلیکیشن کرش کند البته این مشکل زمانی وجود دارد که شما از کلید های میانبر برای اجرای اپلیکیشن استفاده کنید. یعنی اگر بر روی موبایل با زدن دکمه کاهش ولوم و پاور و در دسکتاپ با زدن کلید های ترکیبی (? + Windows key + Shift) این اپلیکیشن را اجرا کنید با مشکل کرش کردن مواجه خواهید شد. ما سعی می کنیم که این مشکل را در بیلد های بعدی رفع کنیم تا بازخورد های شما بدون هیچ مشکلی ثبت شوند.
  • اگر شما پیش تر اپلیکیشن Feedback را در منوی استارت Pin کرده باشید، پیغامی با عنوان این کاشی مرده است “dead tile” را مشاهده خواهید کرد. ما در بیلد های بعدی این مشکل را رفع خواهیم کرد. در حال حاضر شما می توانید کاشی قبلی را Unpin کرده و کاشی اپلیکیشن جدید را در منوی استارت Pin کنید.
  • در این اپلیکیشن ما امکان ثبت اسکرین شات را برداشته ایم اما به جای آن به شما این امکان را داده ایم تا اسکرین شات خود را با زدن دکمه upload screenshot آپلود کنید.

بیلد جدید را دریافت کرده اید؟ نظر شما در خصوص این ویژگی ها چیست؟

898 پست

عرفان مرادیعلاقه مند به مایکروسافت و سرویس های این شرکت

وینفون...
ما را در سایت وینفون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان winphone بازدید : 187 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 16:54